Fa'afefea ona Filifili ia te Ia se Meaalofa Valenitina

20I aso nei O le Aso Valentine e foliga mai o se tausamiga mo tupulaga talavou, Generation Z e sili atu ona mafai ona fiafia i ituaiga uma o le fiafia fiafia i tagata alolofa.O meaalofa e fai ma sui o le alofa e pei o Roses e taunuu mai foi e pei ona faatulagaina i le taimi o le tausamiga.O tagata vaeluagalemu e foliga mai latou te faia nei tausamiga ma sina filemu ma le le fiafia.E masani lava, pe a filifilia se meaalofa, o le aoga e sili mamao atu nai lo lona foliga matagofie.Pe a faatusatusa i fugalaau a, o se meaalofa moni e foliga mai e sili atu le fiafia. Cosmetics o loʻo filifilia e le tele o tagata. E pei o Lipstick, Eyeshadow palette…..

Taumafai e mafaufau i le vaega lea ae e te le'i faatauina le meaalofa.
Iloa Lau Paaga
Mafaufau pe e te iloa mea e te fiafia i ai i le olaga i aso uma, O a lanu lanu e fiafia i ai?o le a le manogi e fiafia i ai,?po o le a se mea na ia manaʻo e faʻatau talu ai nei ae e leʻi faʻatauina?E fesoasoani tele ia te oe e fai mautinoa o le meaalofa e fiafia i ai.
 
Faalogo i fautuaga mai ana uo po o aiga
A e i ai i tafaoga faamasani ma e te le iloa tele e uiga ia te ia, Maua ni faʻamatalaga aoga mai ana uo poʻo aiga, ioe e tatau ona e mautinoa latou te le taʻuina atu ia te ia lenei faʻamatalaga.
Le taumateina
“Oi, Mo'i? Seisi Fugalaau?” E tatau ona e faalogo i ai mai se mea. Afai e te le manao e fai mai e lau paaga.O le vaega sili ona fiafia o se meaalofa o le faʻamoemoe. O lea ia tausia lau mealilo ma fiafia i le taimi faʻateʻia mo ia.
Pfa'aliga
O le faʻamaoni, e tele aʻu meaalofa i totonu o laʻu fale teu oloa, ma o le tele o na mea e naʻo le tasi na faʻaaogaina. O lea afai e te manaʻo e faʻaaoga soo lau meaalofa, ma faʻatumu se manaʻoga atonu e le iloa e le tagata na te mauaina. ma e fesoasoani e sologa lelei teisi o latou olaga pe foia faafitauli i aso taitasi.
Pfa'aletagata 
Ma le mea mulimuli, Maua se afifiina patino. E masani lava o se manatu lelei le faia o le meaalofa o le Aso Valentine e patino ma faapitoa.
21Fiafia i lou Aso ValenitinaJIALI Cosmetics Staff


Taimi meli: Feb-14-2022